Even voorstellen: MatriXcoach

Stel jezelf voor! (Wie, wat, hoe?)
Plaats reactie
Anuschka
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-01-2014 12:16

Even voorstellen: MatriXcoach

Bericht door Anuschka » 06-01-2014 19:02

Hallo, ik stel me graag even aan jullie voor: ik ben Anuschka, moeder van twee zoons en MatriXcoach. Ik ben met de MatriXmethode in aanraking gekomen, omdat mijn kinderen problemen kregen op school. Het leren ging niet vanzelfsprekend. Om hen te kunnen helpen heb ik een opleiding gevolgd als MatriXcoach. De MatriXmethode is een coachingstechniek, die ingezet kan worden bij leer- en/of gedragsproblemen, zowel als ook bij mentale of emotionele problemen. Het biedt uitkomst voor het voorkomen en oplossen van deze problemen. De methode kan bij kinderen zowel als bij volwassen worden ingezet. Met behulp van de MatriXmethode, heb ik al meerdere kinderen kunnen helpen met het oplossen van hun poepprobleem. Veel kinderen hebben hun eigen alarmsysteem ontwikkeld, waardoor ze nu op tijd naar het toilet gaan. Het leuke van de MatriXmethode is dat je op een leuke en speelse manier aan de slag gaat met je hulpvraag, waaronder bijvoorbeeld broekpoepen, maar ook bedplassen. De methode is toepasbaar voor leeftijden vanaf ongeveer 6 jaar. Ik heb veel goede ervaringen met deze methodiek en zet mijn ervaring graag in voor jouw kind, waardoor hij of zij, weer in hun eigen kracht komt te staan. Mocht je nieuwsgierig zijn geworden, of graag wat meer informatie willen, benader me dan gerust een keer via de mail of breng een bezoek aan mijn facebook website; volledigcoaching. Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet. Met VoLLedige groet, Anuschka

dianaB
Site Admin
Berichten: 89
Lid geworden op: 27-02-2012 22:55

Bericht door dianaB » 06-01-2014 21:07

Hoi Anuschka,

Welkom!

Fijn om jouw kennis/ervaringen hier te lezen!

Ik denk dat het heel zinvol kan zijn (voor ouders) om eens een praktijkvoorbeeld te beschrijven van het inzetten van de MatriXmethode bij een kind met een poepprobleem. Uiteraard mét toestemming van betreffende ouders en/of kind.

Ik hoop nog meer ervaringen e.d. van jou hier terug te lezen, ook namens de ouders en kinderen: alvast bedankt!

TIP: in het subforum 'links' kun je linken naar je evt. website en social media adressen.

Warme groet,

Diana (beheerder)

Renate
Berichten: 14
Lid geworden op: 10-10-2013 14:33

Bericht door Renate » 18-01-2014 08:11

Hoi Anuschka,

Ik heb na jouw stukje hier veel gelezen over matrixcoaching. Erg interessant.

Net zoals Dianne schreef, ben ik ook erg benieuwd naar een praktijkvoorbeeld, hoe je een kind met poepproblemen hebt kunnen helpen door middel van matrixcoaching.

Ik begrijp dat matrixcoaching veelal voor kinderen vanaf 6 jaar is, klopt dit? Ik denk dat ik inmiddels een beetje begrijp waarom dit is, maar zou je dit toch eens kunnen toelichten?

Groeten,
Renate

Plaats reactie