* Nieuw * Facebook community 'Poepproblemen bij kinderen'

Facebook/Twitter/LinkedIn e.d.
Plaats reactie
dianaB
Site Admin
Berichten: 89
Lid geworden op: 27-02-2012 22:55

* Nieuw * Facebook community 'Poepproblemen bij kinderen'

Bericht door dianaB » 01-04-2014 21:58

Hallo allemaal,

Op Facebook vind je nu ook de community pagina 'Poepproblemen bij kinderen'.

Deze informatieve & interactieve community is er in 1e instantie voor ouders van kinderen/tieners van 0 - 18 jaar met functionele poepproblemen; (chronische) obstipatie en/of 'vieze broeken' (fecesincontinentie).

Ook belangstellenden, of professionals die werken met/voor kinderen met poepproblemen, zijn van harte welkom!

Deze community is een initiatief van Diana Buikstra; ervaringsdeskundige en Kindercoach (i.O) bij Kindspiratie - Kinderpraktijk voor Coaching & Massage.

Ik, Diana Buikstra, bundel mijn krachten vanuit ervaringsdeskundigheid (ouder van een kind met een poepprobleem) & professionaliteit (Kindercoach) om kinderen en hun gezinnen uit de SHIT te halen! #ervaringswerker

Ben jij een ouder van...? Heb je hulp nodig? Heb je vragen? Wil je meer weten over obstipatie, verstopping en/of 'vieze broeken' bij kinderen? Zit je met je handen in het haar, en weet je niet meer wat te doen? Ik ben er ook voor jullie!

Praten over poep & poepproblemen bij kinderen moet uit het verdomhoekje! Hoe eerder en hoe meer kinderen en hun gezinnen uit de SHIT gehaald kunnen worden!

www.facebook.com/kinderenmetpoepproblemen

* LIKE * als je op de hoogte wilt blijven!

Plaats reactie